Alla inlägg den 25 juni 2016

Av duaralltidensam - 25 juni 2016 23:19

Ni vet när man vet vem någon är men som man inte känner så väl. Man har sett personen och man har pratat ett par gånger. När man börjar gilla personen för den har en sån personlighet. Varje gång man träffar personen är det så man blir lite smått förälskad varje gång. Bara av tanken av den vid sin sida. Det har väl hänt alla någon gång, det har iaf hänt mig. Så med lite alkohol gör man många något dumt. Efter att pratat ett par gånger såg jag honom ute på krogen så återigen på fyllan skicka jag till han, vilket vi har gjort ett par gånger. Kvällen sluta med att han följde med mig hem och jag som aldrig dragit hem en kille från krogen någons sin för jag har lite mer respekt för min kropp en så. Och jag som har väldigt stor käft sa ett par saker som inte angår mig. Men sen var det inget mer med det. Så vi gjorde jag ni vet vad. Jag skulle upp jätte tidigt, då denna killen sov som ett lik gick han inte och väcka och jag som redan var sen var tvungen att sticka. Men skickar och förklara situationen. Efter det inte ett ljud. Veckan därpå snackar vi åter igen på jobbet ( ja, för självklart ska vi jobba ihop) lite pinsamt för honom tror jag, men jag bryr mig inte om sånt. Sen dess inte ett ord vi har bara unviket varandra (iaf jag) och först nu så ångest på kan man inte bara spela tillbaka till kvällen/natten. Varför tog den slut så fort, var tog han vägen?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards