Alla inlägg under april 2016

Av duaralltidensam - 5 april 2016 23:34

Jag var också pappas lilla flicka en gång i tiden. Vi hade den bästa möjliga relationen, men jag tro mesta dels att vi hade så nära kontakt på grund av mitt sportande. Vilket var ett stort intresse för oss båda två på den tiden. Sen växte jag upp och slutade sporta och blev tonåring. Jag blev väldigt aggressiv av mig. Så i denna veva gled jag och min pappa allt längre ifrån varandra. Den som jag en gång i tiden hade mina bästa samtal med, slutade nu varje samtal med bråk. Sen kom DEN dagen, när min föräldrar berättade att dom skulle skiljas. Då hela mitt liv bara rasad ihop. Vad jag aldrig riktigt kommer få svar på är hela anledningen. Men största är väl för min pappa hade en affär med en annan, men jag antar att allt började långt innan detta. Jag kommer aldrig någon sin förlåta min pappa för hur han förstörde vår familj. Sen den dagen jag och mamma flyttade ut, har min och min pappas relation aldrig varit värre än var den är idag. Jag vill inte längre ha en relation till min pappa.
Vi alla gör misstag och förtjänar en andra chans. Men en dag tar chanserna slut och den dagen kom för längesen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards